♥ Velkommen til meg ♥

tirsdag 2. mars 2010

Bilder som er bra for meg

Jeg har oppdaget en fantastisk kunstner - Bjørg Thorhallsdottir. Hun er islandsk, men bor i Norge. For noen fantastiske bilder. Dette er bilder som både er morsomme, og har et budskap. Jeg bare må ha et bilde av henne :)

 
"Den som intet våger, intet vinner". Det er så sant så sant. 



Denne trenger vel ingen kommentar :)


Heller ikke denne :)


Eller denne :)

 Jeg er svært svak for "ting" som har et budskap. Noen av de treffer meg mitt i hjerte, og gir meg krefter og inspirasjon når jeg føler ting er litt vanskelig. Jeg er foreksempel veldig glad i Efva Attling sine smykker.

Er det flere som har det sånn ?

4 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! Likte veldig godt det øverste:-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, ja. Jeg også liker slike bilder med et budskap. Det er slik med meg at jeg har "dilla" på enkelte ting, merker det med en gang jeg ser det. Akkurat nå holder jeg på å få bestilt noen keramikk-kopper fra ei fantastisk flink dame i Sverige. Skal sette bilde av dem på bloggen når jeg får dem.

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så flotte og unike bilder - hvem kunne vel ikke tenkt seg å hatt et par av disse på veggen ??

    Ha en flotters kveld videre - torsdag i morgen, og plutselig helg igjen... ;o)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Bildene var virkelig fine.

    Tror nok det er slik for de aller fleste at de finner sine favoritter enten det gjeldet det ene eller det andre.

    Flott presentasjon.

    SvarSlett