♥ Velkommen til meg ♥

mandag 15. mars 2010

Ny veske

Jeg er begynt på en ny veske. Har tegnet meg et mønster, som jeg liker. Jeg elsker å sy vesker :) Hva jeg skal med alle veskene jeg syr, tja det vet jeg ikke :)


Jeg er svært usikker på hvilket bånd jeg skal ha øverst på vesken. Hva synes dere?


Det lyseste har jeg brukt rundt bilde. Det mørkeste er ganske lik fargen, som jeg skal bruke til for i vesken. Se den ene "yoyoen" som er sydd i høyre hjørne på bildet.


Jeg håper på innspill fra dere ute i Blogglandia :)

5 kommentarer:

  1. Jeg ville valgt det mørkeste båndet.

    Vesken ser jo aldeles super ut. Jeg er rett og slett forelsket i disse nostalgiske bildene.

    Syr du vesker på bestilling? Kanskje vi kunne foreta en byttehandel - veske mot smykke? Eller er dette slike forslag som går under kategorien upassende?

    Jeg har faktisk ikke peiling, men det er i det minste gratis å spørre.

    Klem

    SvarSlett
  2. Siden du har brukt det lyse rundt bildet, så passer det vel å fortsette med det også øverst. Jeg ville i hvert fall ha gjort det. Men du må bare stole på egen teft når det gjelder å se for deg sluttresultatet. Bruk gjerne litt tid på å bestemme deg. Lykke til!

    SvarSlett
  3. For en nydelig veske du lager! Jeg ville valgt den lyse blonden. Men det er jo en smak sak :)
    Fin blir den uansett.
    Ha en flott tirsdagskveld!

    SvarSlett
  4. Var fint med begge...kjempe skjønn!

    SvarSlett
  5. Hvor er det bare en fin taske.. jeg er vild med dem med begge bånd.. Jeg ville så gerne blive godt til det med lynlåse og tasker.. jeg mangler en lille pung, som jeg gerne ville sy selv, men jeg kan slet ikke finde ud af det.. altså der skal jo foer inden i.. og det er der lynlåsen driller! Klem fra C

    SvarSlett