♥ Velkommen til meg ♥

torsdag 4. mars 2010

Ut på tur aldri sur

Har vært ute på tur i dag, sammen med hunden min. Været har vært strålende, men etter at jeg fikk beskjeden om nedleggelse av bedriften jeg jobber i - har jeg følt meg ganske tom. Klarer ikke helt å nyte det flotte vinterværet.

 



Det er vakkert med snø og sol, men jeg vil gjerne ha vår likevel :)

 

Det er nok en stund siden det er noen som har hvilt "rumpen" på denne benken :)


 Og denne benken :)


Det er godt med en venn, når man føler seg litt utenfor ♥

2 kommentarer:

  1. Ville gjerne ha kunnet hjelpe deg. Men jeg håper det er litt hjelp i at vi er her ut et sted, og at vi tenker på deg og ønsker deg alt det beste.

    SvarSlett
  2. Uff - det er ikke alltid lett dette livet.

    Det er mange som ønsker seg vår, men jeg har slått meg til ro med at denne vinteren sitter langt inne.

    Men så - når den etterlengtede våren endelig er her, da tror jeg vi skal gå ut i naturen og danse på gullsko.

    Håper det er mange som støtter deg i det tunge som gjelder jobben.

    Kos deg på lørdagskvelden.

    SvarSlett