♥ Velkommen til meg ♥

fredag 12. mars 2010

Jeg er så glad skal du vite

Jeg har fått ny jobb :) Jeg er så glad, snakk om å være heldig. Jeg må si takk for all oppmuntrende kommentarer. Jeg har følt meg ganske nedfor. Dere fortjene alle en stor bukett  ♥


Jeg er så lettet at jeg igjen har begynt å tenke fremover mot vår og hagesysler. Skal man jobbe i hagen, må man også ha en god benk å hvile på. Da har øynene min falt på disse. Benker som bare roper nostalgi.


Hva med denne?


Eller denne?


Er ikke disse benkene utrolig vakre ? De er alle fra min franske yndlingsbutikk Comptoir de Famille.

Ha en god fredagskveld alle sammen - klem fa meg ♥

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med ny jobb! Så spennende!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med ny jobb.

    Det var fine benker, alle sammen. Klart du må ha et fint hvilested i hagen.

    Lykke til med valget.

    Jeg har lagt ut Give Away på min blogg i dag.

    SvarSlett
  3. Hej
    Och Grattis! till ditt nya jobb, det är inte lätt Att arbete blir en dag.

    Ska bara tala om, Att Skicka ett smycke till Norge, kostar 48, --

    Jag ska nu Fortsätta kika runt på din fina blogg.

    Har så gott.
    Kramar
    / Maggan

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med ny jobb!
    Og tusen takk for den hyggelige kommentaren i bloggen min. Den ble jeg gald for. :)
    Ang. Superwoman-kjolen så hadde jeg kun et av det superkvinne-merket. Så umiddelbart går det ikke ann å bestille denne kjolen. Men jeg skal forske på om jeg ikke kan få tak i fler :)

    SvarSlett
  5. Grattis till jobbet! Bänkarna är ursnygga -en skulle jag också vilja ha! Kram//Eva

    SvarSlett
  6. Hei på deg.

    Eggene har jeg kjøpt på hobbybutikken, men de kommer fra Panduro hobby.

    SvarSlett