♥ Velkommen til meg ♥

mandag 29. mars 2010

Bilder fra barnedåpen

Nå er barnedåpen over, og Sofie var så skjønn. Dåpskjolen er sydd av mormor, og er også blitt brukt av lille Sofie sin mamma og to tanter. Mormor har denne bloggen her. Du kan se flere og litt bedre bilder av dåpskjolen på hennes blogg. Det er fint å ha en dåpskjole som går i arv. Jeg liker tradisjoner.


Mormor hadde også pyntet noen lys. De var bare så fine.

 
Siden dåpen er over kan jeg vise hva jeg ha kjøpt hos Trude. Hun lager de vakreste ting, som hun selger på bloggen sin.




Oldemor hadde også laget en dekorasjon, den var skjønn.


Blomstene var laget av fadder Birgitte. Hun er snart utlært blomsterdekoratør, og veldig flink. Hun hadde laget flere vakre oppsatser. Det var ikke så lett å finne rosa blomster i disse påskegule tider :)




Det var en veldig kjekk dag. Nå er det neste generasjon, som har barnedåp. Det er litt rart, men samtidig er det sånn det skal være :)

1 kommentar:

  1. Nå har jeg virkelig hatt en stor opplevelse.

    Du all verden så mye vakkert det var å hvile øynene på.

    Bildene er rålekre, og så en sånn skjønn liten jente. Oj, vet nesten ikke hva jeg skal si.

    Lekkert, lekkert, lekkert!!!!

    Terningkast 6

    SvarSlett