♥ Velkommen til meg ♥

mandag 8. mars 2010

Blogglandia

Det finnes så utrolig mange flotte blogger, at jeg har kjøpt to domene for å bygge opp en oversikt over blogger. Begge navnene, går mot det samme nettstedet.



Domenene er blogglandia.no og blogglandia.com. Ideen om å lage en samling av blogger kom til etter at jeg fant den ene fantastiske bloggen etter den andre. Jeg begynte med å legge bloggene til i mine favoritter, men det ble ganske fort for mange til å ha oversikt. Jeg regnet med at det var flere enn meg, som hadde det problemet :)


Hvis du ønsker å få lagt til din blogg, eller har forslag til forbedringer/endringer. Kan du gjøre det via blogglandia, eller sende meg en mail på blogglandiaatgmail.com

Jeg har lagt til en del blogger, finner du din blogg og synes den ligger i feil kategori, eller med feil presentasjon. Send meg en mail. Tar gjerne i mot forslag til kategorier, eller andre navn på kategoriene som er opprettet :)
Håper det er mange som har lyst til å være med i oversikten :) 

7 kommentarer:

  1. Så kjekt. Her kan en finne mange nye blogger, og få en noenlunde oversikt over hva de inneholder. Takk skal du ha.

    SvarSlett
  2. Hej,
    Vad roligt är Att du med min Tävlingar och snart dagligen är Att gå Lott Vem är vinnare!

    Kram Elin.

    SvarSlett
  3. Tack för hälsningen hos mej! Kul ide med din nya 'länksamlings-blogg'-jag ska kika in där! Synd att du inte riktigt kunde njuta av din fina tur i naturen -hoppas allt ordnar till sig för dig!Ha en fin dag o Klem//Eva

    SvarSlett
  4. Tack för att jag är med på Bloglandias länksamling!! Har lagt in länk till Bloglandia hos mej -å lånat 'knapp' -hoppas det är OK!? Klem//Eva

    SvarSlett
  5. Hej! Vad roligt att du vill vara med i min lilla tävling. Tack för att du har lagt upp bloggen i blogglandias länksamling. Vilken bra idé!

    ha det så gott kram tessan

    SvarSlett
  6. Jeg har vært innom og sett på bloggene, og det er utrolig mye inspirerende.

    Tror jeg holder meg til den enkle varianten, foreløpig, uten å være bundet til noe spesielt.

    Ha en fin-fin kveld.

    SvarSlett
  7. Kjempelurt! Har savnet noe slikt :)

    Klem

    SvarSlett