♥ Velkommen til meg ♥

lørdag 17. april 2010

Bursdagspresang

I morgen fyller min søster dag, og lommeboken er ikke akkurat tykk for tiden - så jeg fant ut det måtte bli noe hjemmelaget. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på å dekorer lys som Tine gjør.  Her er servietten jeg brukte, og hvite lys har jeg alltid i huset. Det kjøper jeg på Ikea når jeg er der.


Resultatet ble ikke så aller verst, til å være første gangen.


Jeg har hatt liggende i et skap i over 20 år, et brikke min søster en gang sydde. Jeg vet ikke hvorfor den har lagt hos meg. Jeg fant ut jeg skulle ta å sy det på en pute med en fin blondekant rundt.


Brikken er i strålende klare farger, det får jeg ikke så godt frem på bildet.


Sånn ble resultatet, jeg regner med hun kommer til å bli svært overasket når hun pakker opp :)

8 kommentarer:

  1. For en nydelig bursdagpresang.
    Så flink du er.
    Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  2. Å, for en nydelig og koselig gave å få:-) Lysene ble utrolig fine -har lyst til å prøve meg på noe sånt selv. Tipper din søster kommer til å bli både overrasket og fornøyd når hun får puten. Alltid gøy å få gaver som det ligger tid og omtanke bak:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Fine lys og puten ble jo nydelig! Flott gave :)
    Tusen takk for den fine kommentaren i bloggen min. Det betyr mye! Ikke så lett å ikke bry seg om hva andre måtte tenke. Men vi må prøve!!!!!!!!!! Klem :)

    SvarSlett
  4. Hej
    Så Fina ljusen var, kan en integ tro attt den gangen Känner jag mig sminkad förstår du gor det.
    Vilken variant snabb projektionen av kudden! Cool!

    Har Riktigt Gott
    Hårdvara
    / Maggan

    SvarSlett
  5. Dette er jo en helt perfekt bursdagsgave! Lysene ble kjempeflotte, og kjempegøy med brikken - snakk om overraskelse :o)

    Ønsker deg en flott kommende uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Dette blir en flott gave. Du er jammen oppfinnsom. Ha en fin morgendag med bursdagsselskap!

    SvarSlett
  7. Så koselig å få en gave som det ligger hjerterom og arbeid bak!! Håper ikke hun følger med på bloggen din og ser bildene her da...

    SvarSlett
  8. Utrolig nydelig! Søsteren din kommer til å bli glad for en sånn presang. Du er flink og kreativ! :)

    Klem fra meg

    SvarSlett