♥ Velkommen til meg ♥

onsdag 10. februar 2010

Min første løper

I dag har jeg lyst til å vise dere løperen jeg sydde til min mor til jul. Det er den første løperen jeg har laget, og første gang jeg forsøkte meg på litt enkel quilting.

 

Det var utrolig mye arbeid, men så glad så min mor ble - var det absolutt verd det. 

 


Jeg tenkte det skulle bli en helårsløper, derfor er den ikke laget med julestoffer.


Løperen ble påbegynt på Quiltekroken sitt juleverksted. Quiltekroken drives av en fantastisk dame som heter Mona Bauge. En alltid like blid og hjelpsom dame.

7 kommentarer:

  1. Så flink du er:) Synes de stripete posene dine under her også var veldig veldig koselige!!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for vakre ord på bloggen min! :) Så kjekt at du hadde lagt att eit spor! Du må no vere meir enn flink med symaskina? Løparen du viser er meir som eit kunstverk spør du meg? Eg har sydd mykje gardiner, både vanlege og lift, men der stoppar også min produksjon!

    Ynskjer deg ein flott onsdagskveld!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Et utrolig flott arbeid! Løperen er kjempefin, din mor er heldig som har en så flink datter som deg!;)
    Ingenting er som å få noe som er håndlaget, kjekt å gi, og veldig kjekt å få.

    Klem

    SvarSlett
  4. Trodde først at du var nybegynner, men det ser jeg jo at du ikke er. Denne var da bare helt knas. Og i motsetning til løpere kjøpt i en eller annen billigbutikk, så blir denne finere og finere for hver gang du ser på den. Heldig er hun, din mor. Gleder meg til å se ditt neste prosjekt.

    SvarSlett
  5. Jada, man kan bestille kort hos meg. Koselig at du likte dem :) Kortene selges fra flere butikker og nettbutikker også, så jeg skal legge ut en forhandlerliste snart.

    SvarSlett
  6. Hei og god morgen!
    Tusen takk for hilsen på bloggen min.
    Skal si du har vært flink som har sydd en så flott løper. Den ser avansert ut, synes jeg, og så lurt å ikke sy den i julestoffer så den kan anvendes året rundt!
    Utrolig nydelig den nålepungen i innlegget under her også. Ha en glad dag!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  7. Tusen takk for kjempefine kommentarer :)
    Jeg er nybegynner og ganske selvlært med symaskinen så det varmer med litt ros :)

    SvarSlett