♥ Velkommen til meg ♥

tirsdag 2. februar 2010

Det snør, det snør tiddelibom

Jeg var så heldig å få meg en tur til Nederland i fjor høst, og kom lykkelig hjem med flere poser med løker.


Men høsten i Bergen, var som den pleier - veldig våt, så jeg utsatte plantingen i håp om at det skulle tørke opp. Tørket opp gjorde det til slutt, men da kom snøen. Resten er historie. Jeg har fremdeles ikke fått plantet løkene ut i hagen.


I dag fant jeg ut skal de plantes før de vokser ut av posen, må de nok i krukker, så nå er ny jord innkjøpt. I morgen håper jeg de skal få komme i jord. Da blir nok både løken og jeg fornøyd :)

 

Tulipaner er vakre, ikke sant ...

2 kommentarer:

  1. Velkommen til bloggland. Kjekt med nye bloggere. Vi var i Amsterdam sist sommer, men tok ikke sjansen på å kjøpe tulipanløk, heldigvis. Håper det går bra med dine. Og Frankrike er jeg helt hekta på. Er der minst en gang for året, og har de siste årene prøvd å lære meg språket. Er på språkskole i Bordeaux en uke hver gang jeg er der. Det er flott. Ha en fortsatt fin uke, og velkommen tilbake til meg.

    SvarSlett
  2. Velkommen! Og tusen takk for at du vil vere med på gi-vekken min:)
    Det blir kjekt å følge med deg vidare.

    SvarSlett