♥ Velkommen til meg ♥

mandag 24. mai 2010

Datakrasj

Det er en stund siden siste innlegg. Strømmen gikk i huset mens min pc stod på, noe som førte til at den aldri startet opp igjen. Jeg visste den sang på siste verset, men var det nødvendig å reise hjem til pchimmelen akkurat nå, før jeg hadde fått tatt backup av alt jeg ville beholde? Jeg bare spør.


Dette skjedde bare en uke etter at min kjære Iphone reiste hjem til Iphonehimmelen. 


Jeg har fått lånt meg pc, men ny Iphone er det verre med "sukk". Det er nok bare til å begynne å spare. Utrolig hvor avhengig en blir av tekniske duppedingser.

9 kommentarer:

  1. Ja, er det ikke alltid sånn? Moralen må være; gjør det du tenker på akkurat i det øyeblikket du tenker på det! Men blir det gjort; nei. Lykke til med sparingen.

    SvarSlett
  2. Det var voldsomt til himmelfart. Ja, det er kostbart med slike investeringer.

    Så flott skjørtet ditt var blitt.

    Klem

    SvarSlett
  3. Nei så kjedelig!! Men det går sikkert an å få fram innholdet på harddisken hvis du leverer den inn til et data firma. Det gjorde jeg en gang og det gikk helt bra.

    SvarSlett
  4. Hej!
    Men vilken otur du har med teknikprylarna!
    Hoppas du får ihop till en ny Iphone och att datorn kanske går att laga?

    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Er det ikke alltid sånn? Når det passer minst, på det mest uventende tidspunktet, så skjer det!
    Forferdelig irriterende!
    Viktig; Ta jevnlig backup, må være budskapet her :)

    Klem fra sør :)

    SvarSlett
  6. Uff då! Det var mykje på ein gong? Men slik er det berre av og til... Håper ting kjem i orden igjen! Takk for koselege besøk hos meg! Kjempeglad for det! :)

    Ha ei god helg!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  7. Det var det veldig så uheldig du har vært!! Håper det ordner seg snart for deg, man blir jo helt satt ut når pc'en ikke virker. Tusen takk for de fine ordne hos meg. Ha en fin helg. Klem ffra Jorunn

    SvarSlett
  8. Uff, det var synd. Håper du ikke mista mye på pc'en din.
    Du finner hele hisorien om Stjernetellerne om du sjekker ettiketteoversikten i bloggen min. Der er en egen etikett som heter Stjernetellerkolleksjonen. :)

    SvarSlett
  9. Merci de ta visite,je découvre ainsi ton blog.


    amicalement,


    Manon

    SvarSlett