♥ Velkommen til meg ♥

søndag 21. november 2010

Blogging for meg og blogging for deg

Blogging er min form for dagbok. Det er min oversikt over hva jeg lager, og det er veldig kjekt å kunne gå tilbake for å se hvordan ting så ut. Hukommelsen er ikke alltid den beste :)


Det var min gode venninne og svigerinne, som fortalte meg at hun brukte bloggen sin som dagbok. Hun har blogget i flere år. Bloggen hennes heter Feline.
Det er også mulig å få trykket bloggen sin som en bok. Det har bloggeren Timotei gjort. Hun har en fantastisk blogg, og lager så mye fint.


 Det er også utrolig kjekt å få tilbakemelding på det en lager. Det inspirerer en til å fortsette.


Så tusen takk til dere alle, som tar dere tid til å kommentere. Dere skriver så mange fine ting ♥

6 kommentarer:

  1. Att använda bloggen som dagbok är nog ett bra sätt och bra idé att låta trycka upp den sen till bok.
    Vilka vackra kort, antar att det är du som gjort dem.
    Ha en skön söndagskväll
    Kram

    SvarSlett
  2. Synes også det er bra å bruke bloggen som dagbok.
    Nydelige kort og jeg sier somm Vildrosen jeg antar at det er du som har laget dem.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld og en fin ny uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  3. jeg har også vært inne på tanken å lage bok, men jeg har ikke hodt på å blogge så lenge enda.
    Nydelige kort du lager !!

    SvarSlett
  4. Så fine kortene ble! Ingenting er som å få hjemmelaget julekort, det er såå koselig!

    Jeg ser det er noen som har laget bok av bloggen sin, lur måte å dokumentere på.

    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelige kort du har laget.

    Jeg blar enkelte ganger tilbake og ser på smykkene jeg har laget. Det hender det blir noen skrekk og gru opplevelser, men slik er det ganske sikkert for alle.

    Klem

    SvarSlett
  6. Så mye flott du lager, og så mange av hvert.....
    Men skjønner jo det siden du skal selge på julemesse. Har også lyst til å sy til å være med på julemesse men anledningen har ikke kommet enda, kanskje neste år......

    SvarSlett